חוסך לך לחמנייה לא מסודרת, אחד אלסטי בכל פעם
אולי הטוב ביותר $ 3 אני אי פעם בילה ב Ulta! בניסיון לקבל את המגב שלי מתוך lockdown undidy bun (זה מסכן בסופו של דבר להיות מתקן לטווח ארוך על הראש שלי), אני כבר משתמש חצי למעלה, חצי למטה למטה ניצול אלה שחור no- snag elastics זעיר ידי קיטש Pro.

הם קטנים, רזה שחור שחור קשרים עם קצה שטוח, כמו גם משטח חלקלק המאפשר לך להחליק במהירות לתוך השיער שלך כדי ponytails בטוח כמו גם צמות. אני ניצל זה סוג של אלסטי לפני, כמו גם זה היחיד שלא למשוך או לשבור כל סוג של שערות כמו שאני שם את השיער שלי למעלה או למטה בתוך קוקו. זה לא יהיה בשבילה שום דבר, כמו גם אתה לא בסופו של דבר עם קומץ של שערות פגומות כאשר אתה לוקח את זה.

פרסומת

שניתנו, הם לא מפותחים כדי להימשך … כל אלסטי הוא נהדר אולי שני ניצול לכל היותר, שכן הם יוצאים מיהפן, כמו גם חסר תועלת, שהוא bummer … אני עדיין אוהב אותם.

אם השיער שלך נמצא בצד הדק, אני מאמין שאתה יכול לאהות אותם מדי. או, אם אתה מקוון עם קצת בנות, הם יהיו מעולה עבור ponytails קטן כמו גם צמות.

פרסומת

זמין ברור, חום, כמו גם שחור, כמו גם חבילה של 100 elastics הוא שלושה דולר!

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>