הו, היי זוהר!
נוצץ!

בסדר, אתה נוצץ?

פרסומת

טוֹב. כי אם הייתי יכול, הייתי פותח את כל ההיגוורות בעולם מעל הראש שלי פשוט לשפוך אותם בכל רחבי, חחח! כל מה שאני רוצה לעשות הוא glisten, ואני רוצה לעשות את זה כל היום.

כדי לומר שאני קצת סימן קרן כרגע יהיה קצת לשון המעטה, ואני כבר משחק עם כמה טכניקות שונות, כמו זה שאני למד לאחרונה מתוך איפור באדי של שלי בשם קנדסה . (היי, קנדסה! אם יש לך זמן, לבדוק את ערוץ YouTube שלה).

טריק זה קל אבל לחלוטין מגביר את ההשפעה נוצצת באופן שלא משאיר את העור שלי מחפש קפוא.

כל מה שאתה צריך הוא בקבוק של MAC לתקן + מברשת סיבים סינתטיים – סינתטי כי אתה תהיה להרטיב אותו, סיבים סינתטיים בדרך כלל הם לא כמו סופג כמו מברשות עם סיבים טבעיים, אשר במקרה זה הוא טוב. אני אוהב את הטכניקות האמיתיות מתאר מברשת כי זה מחודד ויושב יפה על עצמות הלחיים שלי.

משמאל, זה MAC לתקן + לבנדר, טכניקות אמיתיות מתאר מברשת, לתקן + yuzu, לתקן + קוקוס לתקן + רוז
רק לשים את הפנים שלך, לעשות את העיניים, הלחיים, השפתיים ואת כל מה שאתה מתכנן לעשות, ואחרי שאתה מיישם את מוצרי אבקת הפנים שלך, כולל highlighter שלך – בשבילי זה בדרך כלל ברונזה, סומק ו highlighter – ערפל מברשת שלך עם כמה ספרות של MAC לתקן +. ואז לקחת את המברשת ואת קלות להקיש את ראש מברשת לחות על גבי צמרות של עצמות הלחיים העליונות שלך.

פרסומת

זהו זה. Voila. כאשר תיקון + מתייבש, אתה תישאר עם ברק רך, נוצץ הרבה יותר מדגיש זוהר.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>