קשה ממתקים חצוף גוואטס גיישה, מותק גולש, כמו גם אלילה
כל דבר עם הביטוי “חצוף” בו הוא במיוחד נוסטלגי למאהב הזה, בתנאי שם הבלוג שלי, מקבל חצוף, אשר אני מטפח במשך כמה שנים לפני “פורש”. אז, כמובן, כששמעתי כי ממתקים קשים שחררו את מוצר הלחי לאביב 2016 קרא את הצוואר החצוף, הייתי כל האוזניים.

קנדי קשה היה מותג איפור מדהים כי לא יכולתי לקבל מספיק כמו tween, כמו גם זה היה כיף ליהנות התקדמות בסגנון של המותג לאורך זמן.

פרסומת

אני זוכדת לטפל בעצמי ללוק הציפורן שלהם עם שמרטפות כסף (אני לא אגיד לך מתי זה … כי זה יגרום לי להרגיש עתיקה), כמו גם לאסוף באהבה את הטבעות שהגיעו עם הלקים בגוון מתואם.

קשה של סוכריות של קנדי ​​של סוכריות הם חלק “גל חדש” של איפור באיכות גבוהה גבוהה כיף, עם זאת לא לשבור את הבנק. אלה pints מוצעים בשישה גוונים,, רק 6 $ כל אחד, אתה יכול בהחלט לטפל בעצמך ליותר מהם מבלי לטבול לתוך קרן האביב שלך.

בדקתי את הגוונים הלוחיים עם נקי, כמו גם באצבעותי, כמו גם בזמן שהיישום הנקי נראה יפה, אני מתכוון שאני בדיוק כמו ציור אצבע למבוגרים, כמו גם לטובת האקדחים שלי.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כדי למנוע לתת למוצר להתייבש כמו גם במהירות, כמו גם לסיים עם כתם אחד על כל לחיה כי הוא כהה יותר משאר (סומק נוזלי, כמו גם כתם, גבירותי, אנחנו כבר שם), אני לוודא לוותר על מוצר על היד שלי לפני בחירת צבע עם האצבע שלי, כמו גם מיזוג לתוך הלחי שלי. גיליתי כי עם כל הגוונים, זה עובד מיטב לנהל את הפיגמנט.

לובש (הרבה) של גיישה על תפוחים של הלחיים שלי שכבות על האלה כמו ברונזה עדין
קנדי קשה של סוכריות של ממתקים הם מים מבוססים עם פורמולה ג’ל עבה זה פשוט לשלוט, הן כאשר לסחוט את המוצר מתוך הצינור, כמו גם החלת. עקביות היא פשוטה במיוחד כדי למזג כמו גם נמשך (אני צעיר אתה לא) כל היום.

אני כבר מעדיף את האלה בשימוש בכבדות מתחת לקרן שלי כדי להתחמם את המראה הכללי שלי, או על הקרן של ברונזה מתמשכת כי מסייע לי להיראות קצת פחות כמו אני רק ביליתי את כל החורף “טונדרה ארקטי”.

פרסומת

אבל גיישה היתה הסומק המועדף שלי מאוחר. זה שטיפה טבעית יוצאת דופן שמזכיר לי קצת את הבטינט המסורתי של הטבה .. זה הכי טוב, כמו גם טבעי כל כך לאביב.

מבנה ג’ל של ממתקים קנדי ​​קשה גוונים

קנדי קנדי ​​חצוף גוונים (משמאל לימין): גולש בייב, האלה, כמו גם Geisha
זכור בדיוק איך הצבעתי כי אלה הם פשוטים כדי ללכוד מתוך האריזה (במילים אחרות, אתה לא ללכוד החוצה גם בכל פעם)? אני מאמין שזה יכול להיות רק החלק הכי טוב. עבור 6 $, קנדי ​​קשה לא לקמץ, כמו גם מספק לך 0.67 אונקיות. בתנאי כי אלה ללכוד מתוך צינור, האריזה היא היגיינה במיוחד, המציין כי אלה גוונים חצופים הם חייבים ללכת שיטה ארוכה, כמו גם סוף סוף! (זמין כעת ב Walmart).

הו, בהתחשב בכך שאנחנו בנושא של מסמיק, מה הנוסחה המועדפת עליך סומק נוזלי של כל הזמנים?

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>